Hoofdpijn Den Haag

Spanningshoofdpijn is de meest voorkomende vorm van hoofdpijn. Als je gaat bukken verergert dat de pijn, je wordt er chagrijnig van, het is voor jou en je omgeving niet leuk! Maar om iedere keer weer naar de pijnstillers te grijpen dat wil je eigenlijk ook niet! Dan is kinesiologie een manier om jou te helpen je hoofdpijn te verminderen.

Hoofdpijn kan verschillende oorzaken hebben. De meest bekende oorzaak is stress!

Hoe zit dat met jouw stressniveau? Kan je veel hebben of zit jouw emmertje gauw vol? Nog belangrijker is wat doe jij om je te ontspannen? Neem je wel eens tijd voor jezelf?

Het zou ook kunnen dat je waterhuishouding niet optimaal is. Drink jij voldoende water of drink je liever koffie? Je lichaam moet koffie eerst omzetten tot vocht wat het kan gebruiken en water is kant en klaar voor gebruik.

Ook spierspanning van je nek en schouders kunnen de oorzaak zijn van je (spannings) hoofdpijn. Werk je veel aan een bureau, of achter een computer? Is je houding dan goed? We blijven vaak te lang in dezelfde houding zitten. Dit geeft weer spanning op de nek/schouderspieren.

Kinesiologie is voor iedereen, jong en oud, voor fysieke klachten, hoofdpijn klachten of emotionele klachten. Kinesiologie werkt vanuit de holistische benadering. Dit betekent kijken naar de mens als geheel en niet naar de klacht alleen.

De focus ligt op het herstel van de balans van de cliënt. Dit doen we door te kijken naar de oorzaken van de verstoring, bijvoorbeeld een emotionele gebeurtenis, een intolerantie of een allergie.

Kinesiologie maakt gebruik van een spiertest, dus geen naalden op apparaten. De meeste zorgverzekeraars  vergoeden in het algemeen een gedeelte van de behandeling. Informeer hiervoor bij uw eigen zorgverzekeraar.

Wil jij je weer uitgerust voelen, weer lekker in je vel, gewoon jezelf kunnen zijn? Wij behandelen Hoofdpijn ook in: Zoetermeer, Voorschoten, Den Haag, Leidschendam, Zoeterwoude

Maak dan nu direct een afspraak in mijn agenda!!!!!!

Laden...

Hoofdpijn Den Haag

Met kinesiologie verminderen we de hoofdpijn door je lichaam weer in balans te brengen.

“Mijn dochter van 9 jaar had op een gegeven moment 1 a 2 keer per week hoofdpijn aanvallen met wazig zien en soms spugen. Na dokters bezoek was er niks geks uitgekomen. Ze hadden het over spanningshoofdpijn.
Toen bij Kitty terecht gekomen en al na 1 behandeling was er flinke verbetering. Nog maar 1 keer een hoofdpijn aanval gehad. Daarna nog 2 keer geweest ook voor wat andere dingetjes. En ik heb weer een vrolijk en energiek meisje.”